Welcome, Guest!Login
Buy
0 Items
$0.00
Baby    Books    Cellular    Collectibles    Everything Else    Health & Beauty    Home & Garden    Jewelry    Office & Industrial    Software    Sports & Outdoors    

LEGO 43215 Disney Haunted Treehouse with 13 Mini-Dolls, Includes Elsa, Anna, Moana, B
2
In Stock Brand:  LEGOCondition:  New
$269.00
No Product Reviews yet

Login to enter your own
review of this item.

Payments:
Ships to:   Worldwide
Get it by:   Thu, May 9th
I'm Offline. Message Me!
Welcome to my store. Please add me to your favorite sellers list and visit my store whenever you want. Thanks for coming.
Location: SPAIN
0.0
This circle is our "Triple Rep Display". Each 1/3 section represents a separate performance metric, with solid green indicating a perfect score. Red sub-sections indicate possible performance issues, while gray indicates no data for that performance area.

Center total is the Seller's overall score, averaged from each active component:

storelemons
Atomic Mall Feedback:
Imported Feedback:
Order Fulfillment Rate:
0.0
0.0
0.0
Trophies Earned
Items:  226
Air: Free!
DHL International Air: Free!
Ships To:  Worldwide
Description
Los fan ticos mayores de 7 a os pueden celebrar el 100. aniversario de Disney con estilo con este juego LEGO |Disney que cuenta con una casa en el rbol de 2 niveles con muchas caracter sticas divertidas y 13 minimu ecas ic nicas.
Este fant stico juego de construcci n LEGO | Disney incluye una casa en el rbol de 2 niveles, una cascada con tobog n y una cueva escondida, una tirolesa, una escalera escondida, una canoa y una fogata.
Con algo de LEGO | Minimu ecas de Disney de personajes ic nicos de hero na: Mulan, Pocahontas, Raya de Raya y el ltimo drag n, Moana, Tiana de Tiana y la rana, Princesa Jasmine de Aladdin y Mirabel de Charm
Este set tambi n incluye las minimu ecas Bella de La Bella y la Bestia, Anna y Elsa de Frozen: El Reino Helado, Alicia de Alicia en el Pa s de las Maravillas, adem s de Wendy y Tinker Bell de Peter Pan LEGO | Minifiguras y accesorios de Disney
Con este LEGO | En Haunted Treehouse de Disney, los ni os pueden jugar a leer, dar un paseo en canoa, bailar, perfeccionar sus habilidades guerreras o buscar tesoros escondidos: la lista es interminable!
Este LEGO premium | El juguete de construcci n Disney Princess Collection es un regalo m gico en cualquier momento o un regalo de cumplea os para ni as, ni os y ni os mayores de 7 a os que aman las princesas, hero nas y aventuras de Disney.
Cuando termine el d a de juego, este conjunto ic nico ser una pieza llamativa de la decoraci n del dormitorio de los ni os o una gran adici n a cualquier colecci n de princesas de Disney.
 

$ 269.00  
UPC Code:  5702017424828
Listing ID:  3214048
Page Views:  20

Ideal for bundling with this product


This site uses cookies to enhance the user experience. By continuing, you agree to their use.    More Info